Visitekaartjes (eerste druk)

LinkedIn vind ik een heel praktisch platform om contact te houden op werkgebied. De handigste manier om dat contact te starten, blijft wat mij betreft het uitwisselen van visitekaartjes.

Voor Story Supplies wilde ik een bijzonder visitekaartje maken. Het moest passen bij mijn concept. Er moest iets in verwerkt zijn dat met verhalen te maken heeft. Een kort verhaal op de achterkant drukken? Nee, te specifiek. Waar denk je aan als je aan verhalen denkt? Zelf dacht ik al gauw aan boeken. Verwijzen naar een boek kan vrij makkelijk: het kaartje wordt staand in plaats van liggend en je kan het openvouwen. Zo kwam ik samen met mijn vrouw Rebecca op het volgende ontwerp:

Visitekaartjes 4b - voor binnen achter - cropped

De naam van het bedrijf staat bij wijze van titel op de voorkant, met mijn naam eronder alsof ik de auteur ben. Voor de grap heb ik er ‘Eerste druk’ aan toegevoegd. (Inderdaad, zodra ik door deze stapel heen ben, maak ik een nieuw kaartje met het opschrift ‘Tweede druk’!) De binnenkant geeft informatie over wat ik doe. De kernwoorden hebben een opvallende kleur, zodat je in een oogopslag ziet wat Story Supplies biedt. Op de achterkant staat mijn foto, wederom alsof ik de auteur van het boek ben – en natuurlijk draag ik mijn bedrijfskleding. Onder de foto vind je mijn contactgegevens.

Deze visitekaartjes zal ik de komende tijd met veel plezier uitdelen. Ik ben heel benieuwd naar de reacties!

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

%d bloggers liken dit: